[中央處理器] I7-12700有咩薄身air cooler可用?

請問各位, 小弟想砌部i7-12700 itx, 見到佢peak tdp 去到180w, 有咩cpu風扇高度係under 70mm? 最好有埋rgb, 求推薦, thanks ????

請問各位, 小弟想砌部i7-12700 itx, 見到佢peak tdp 去到180w, 有咩cpu風扇高度係under 70mm? 最好有埋rgb, 求推薦, thanks ????
ctheo192 發表於 2022-4-5 19:25


水冷

TOP

360薄排

TOP

請問各位, 小弟想砌部i7-12700 itx, 見到佢peak tdp 去到180w, 有咩cpu風扇高度係under 70mm? 最好有埋rgb, ...
ctheo192 發表於 2022-4-5 19:25


Thermalright AXP90-X36 4熱管36mm高度下吹式CPU散熱器 (ITX機箱之選)        HK$234

TOP

請問各位, 小弟想砌部i7-12700 itx, 見到佢peak tdp 去到180w, 有咩cpu風扇高度係under 70mm? 最好有埋rgb, ...
ctheo192 發表於 2022-4-5 19:25

樓主你粒12700有完裝風冷,不如試吓用下先,睇吓係咪真係咁唔夠再換其它。

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

樓主你粒12700有完裝風冷,不如試吓用下先,睇吓係咪真係咁唔夠再換其它。

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iO ...
a340-600 發表於 2022-4-5 22:09

原裝係i5就够用, 係 i7推到11xw已經冇乜力, 所以諗住一開始就換左佢

TOP

原裝係i5就够用, 係 i7推到11xw已經冇乜力, 所以諗住一開始就換左佢
ctheo192 發表於 2022-4-5 15:10


穩陣D既風冷, 都係貓頭鷹下壓NH-L12S啦, 唔會死錯人

TOP

多謝各位意見

TOP

行 PL1 唔洗驚過熱

TOP

本帖最後由 六代火龍 於 2022-4-6 19:37 編輯

一體式水冷 扁身散熱 夠晒薄身

TOP