ctheo192 當前離線
初級會員
happychanbb 當前離線
進階會員
請問各位, 小弟想砌部i7-12700 itx, 見到佢peak tdp 去到180w, 有咩cpu風扇高度係under 70mm? 最好有埋rgb, 求推薦, thanks ???? ctheo192 發表於 2022-4-5 19:25
TOP
kcthomlau 當前離線
特級會員
raylee 當前離線
請問各位, 小弟想砌部i7-12700 itx, 見到佢peak tdp 去到180w, 有咩cpu風扇高度係under 70mm? 最好有埋rgb, ... ctheo192 發表於 2022-4-5 19:25
a340-600 當前離線
樓主你粒12700有完裝風冷,不如試吓用下先,睇吓係咪真係咁唔夠再換其它。 via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iO ... a340-600 發表於 2022-4-5 22:09
myricky1 當前離線
中級會員
原裝係i5就够用, 係 i7推到11xw已經冇乜力, 所以諗住一開始就換左佢 ctheo192 發表於 2022-4-5 15:10
usei 當前離線
六代火龍 當前離線