我想問一下香港那裡有得買NZXT MANTA

如題:
https://www.nzxt.com/products/manta-matte-black

品味...唔記得來緊轉貨有冇
急就TAOBAO

TOP

靚係幾靚, 不過Mini ITX箱重大過ATX箱好難接受.....

TOP

ITX CASE都咁大隻

TOP

第一眼看到即時俾個代號佢叫 "吹漲"  

TOP

ITX CASE都咁大隻
AL131 發表於 2016-3-7 07:03 PM


你有咩資格講依句

TOP

ITX 0,0

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

幾錢??

TOP