INWIN 新itx機箱

http://www.inwin-style.com/en/goods.php?act=view&id=Chopin

INWIN CHOPIN
大家知晤知有得賣未

星期一晚去死角舖見到
幾靚仔,買得過

TOP

GOOD 放工去睇睇,師兄知晤大約幾$

TOP

GOOD 放工去睇睇,師兄知晤大約幾$
isona 發表於 17/2/2016 09:53

好似6xx-7xx

TOP

星期一晚去死角舖見到
幾靚仔,買得過
柏斯 發表於 2016-2-17 09:43


同意,只想提一下,個火牛好特別,壞咗配唔番,配得番都好貴。

TOP

佢個內籠應該同gtr s101一樣,當然面板同gtr兩個世界啦
另外tb有隻小諸葛都同同一個內籠,可能3隻牌子都係由同一個廠oem

唔知隻牛會唔會都係一樣呢?

TOP

賣緊啦, 黑銀都有

依隻內籠係INWIN設計同用咗好耐
唔好再講乜野GTR S10X , GTR果隻係抄人嘅

今次依隻係80PLUS 銅牌 150W
i7會有D冒險
I5就一定唔怕

同埋背面改咗做兩隻2.5位
之前BQ660係一隻SLIM加一隻2.5

TOP

同意,只想提一下,個火牛好特別,壞咗配唔番,配得番都好貴。
eleetw 發表於 2016-2-17 18:32



    agree, 我就係貪佢靚仔, 壞左牛之後頭都大埋
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... 6110&highlight=

TOP

回覆 7# lkl0120

一般人都會諗係OEM,點會好似師兄你咁知道內情
咁我都覺得個內籠設計係好,如果同一個OEM價錢又平d,值得推介下俾其他人參考下

我搵到你當時講o既野,quote返出來等好似我呢d唔清楚內情o既人都知多少少喇
http://www.hkepc.com/forum/redir ... 11&pid=32518048

TOP

回覆  lkl0120

一般人都會諗係OEM,點會好似師兄你咁知道內情
咁我都覺得個內籠設計係好,如果同一個OEM ...
C-Leung 發表於 2016-2-17 10:00 PM

我嬲到震
勁唔鐘意咁樣

TOP