isona 當前離線
初級會員
柏斯 當前離線
中級會員
TOP
GOOD 放工去睇睇,師兄知晤大約幾$ isona 發表於 17/2/2016 09:53
eleetw 當前離線
星期一晚去死角舖見到 幾靚仔,買得過 柏斯 發表於 2016-2-17 09:43
C-Leung 當前離線
EPC魚樂小隊
進階會員
lkl0120 當前離線
Moderator
SEGA 當前離線
☑80后 ☑没房 ☑没车 ☑没钱 ☑ ...
同意,只想提一下,個火牛好特別,壞咗配唔番,配得番都好貴。 eleetw 發表於 2016-2-17 18:32
回覆 lkl0120 一般人都會諗係OEM,點會好似師兄你咁知道內情 咁我都覺得個內籠設計係好,如果同一個OEM ... C-Leung 發表於 2016-2-17 10:00 PM