請求Diy高手出手幫幫忙

小弟想用洞洞板diy一塊flasher

但對電子零件冇咩認識,所以想係到請教一下各位高手

制造目的: 安裝到橙色led到尾門上,類似死火燈

小弟有幾個諗法,唔知work唔work

1.可調閃速relay
2. 洞洞板 w. ic(唔識整)
3.用5050controller (最唔想用)


轉頭補上類似效果圖
多謝各位大師傅

TOP

本帖最後由 shingzhk 於 2014-1-13 23:31 編輯

類似死火燈 <= 即係閃頻係幾多?

基本上冇難度啦,
RGB LED條連resistor 都焊好哂比你, 點著R,G 砌個橙色出黎(橙唔橙就另計)
砌個555 timer 定時比plus Mosfet / Relay 比電LED, 收工
再窮D唔用555, 用2粒NPN 加cap都砌到,雖然較難tune frequency

=======================
修正

直接落LED, 日頭還好, 夜晚會"殘"死人
有心機既就落LED controller 調色/光暗, 一tick搞惦哂
懶既就是但落塊 Diffuser算數

TOP

小弟想用洞洞板diy一塊flasher
但對電子零件冇咩認識,所以想係到請教一下各位高手
制造目的: 安裝到橙色led到尾門上,類似死火燈
ivanng213 發表於 2014-1-13 20:44

首先,我唔係高手。

方案有好多個的。
如果需要校特定閃動率的就最好用555了。網上有好多電路圖睇的。
如果想簡單,閃動率似般死火燈/轉向燈的,可以買個(你部車都有的)Flasher Relay。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

如果係正正經經搞死火燈, 個Frequency有限制的, 冇記錯係1.5Hz (+-0.5HZ)

TOP

如果係正正經經搞死火燈, 個Frequency有限制的, 冇記錯係1.5Hz (+-0.5HZ)
skybread 發表於 2014-1-14 12:34
已經揾到2個方法
1. 單色3鍵led控制器
2. 可調爆閃控制器(呼吸燈)1.2-4Hz

而家等緊訂做led

TOP

淘寶好多呼吸燈套件玩

TOP