Makita 10.8V電問題

Makita 10.8V電問題
小弟 用26650 3串做左電  用2-4A串聯板   
現在  用到電批上  只有LED亮了  摩打有一下少少起動感覺
不會轉   是不是用錯串聯板

電批用2-4A串聯保護板?
後面加多個0都未必夠用

TOP

小弟 用26650 3串做左電  用2-4A串聯板?
你係唔係3s1P 2-4A保護板,首先恭喜你,你塊保護板好正常,我測過红M電批起動係有5-6A,有負載有時會去到7-8A,空轉有2-3A
換過塊8A保護板就ok,不過想問你部咩型號红M,可以裝到26650電?

TOP

本帖最後由 431204879 於 2013-12-12 03:01 編輯

唔該晒
8A板就OK?
我係做外至電
960218_10152013557278260_1047392499_n.jpg
1395120_10152013548973260_935161820_n.jpg
1482948_10152013557673260_2011828075_n.jpg

TOP

10.8V (12V)嘅鋰電鑽就係貪佢size細,就手,拖住條線有D唔方便。

TOP

你係拎住去開工,你就知道點解
電有扣 扣在腰的

TOP

果條線過唔過到10a 呀???好似電話線來咁o既....

TOP

你係拎住去開工,你就知道點解
電有扣 扣在腰的
431204879 發表於 2013-12-12 13:04



    我知,有條線左住囉。

TOP

本帖最後由 kammoo 於 2013-12-12 13:53 編輯

失敗的改裝,
條線香雞咁幼,裏面還用網線去接限流保護,
基本上就完全過唔到大電流,電批起動瞬間超過40A以下,
正常工作都有10A左右,電動工具根本就無人會用限流方法去保護,
一般只要低壓+超溫斷電就已經足夠,
現在改完等於用條飲管去救火,唔改好過.
支批完全唔用得.

TOP

唔該,如果真係唔得咁就算,先夠粗換操之,改裝預左失敗

TOP