|
  
|
6#
發表於 2015-1-11 19:22
| 只看該作者
唔知寄去邊
如果先問左代理保唔保又要時間、車費,買過張仲化算
反正class 4 嚟,d data 又一定無硬 ...
yupikachu 發表於 2015-1-11 18:38 
你兩年前買時知否水貨定行貨 ??
如果肯定買咗行貨 。。當時港行代理得ㄧ間
就係 >>荃灣【微思數碼】條 link 內嗰間
----------------------------------------------
如你覺得路途太遠放棄去換,自已决定
via HKEPC Reader for Android |
|