zgmfx12a 當前離線
傻子那-F-Exia
特級會員
devilcat1 當前離線
進階會員
TOP
chue 當前離線
SEIKO 當前離線
wow用左dx12感覺係順左,但系25人本依然會lag,唔知係唔係CPU得3.6GHz的關係 SEIKO 發表於 2019-3-13 18:35
Okt04175 當前離線
044003 當前離線
M$班印度人真係似鍾意同人鬥氣嘅細路咁,見到Win7市佔率又連續回升而且vkd3d呢種可以用Vulkan做到DX12功能 ... Okt04175 發表於 2019-3-13 21:31
aarv 當前離線
中級會員
如果你係ms windows部門管理層 你會點做? 放生競爭對手技術? 044003 發表於 2019-3-13 21:49
waishingme 當前離線
Windows 8.1 已經被人遺忘咗... waishingme 發表於 2019-3-13 23:00