入門5.1 升級 5.1.2 請教

本帖最後由 yws 於 2019-5-22 15:56 編輯

用緊DENON 2400H + Denon SYS-2020, 都係聽歌同睇Netflix多

之前買DENON 2400H個陣, 求其+$1000買左依套Denon SYS-2020 頂住當先
依家想買過對前置同中置,  其餘用番原本Denon SYS-2020, 可唔可行呢?

定只係換中置, 繼續5.1算?   

有無咩 前置&中置 推薦?   BUDGET 共5K-7K,  唔要座地...  中置喇叭要矮身

thanks.

本帖最後由 卡洛斯牛頓 於 2019-5-22 20:49 編輯
用緊DENON 2400H + Denon SYS-2020, 都係聽歌同睇Netflix多

之前買DENON 2400H個陣, 求其+$1000買左依套De ...
yws 發表於 2019-5-22 14:48



    師兄你位置幾大?  Denon SYS-2020, 我諗住買黎玩下係房仔..... 唔夠力水嗎?

    5K 7K大把選擇,  入門有Wharfedale   mission  Polk Audio

  https://www.youtube.com/watch?v=739pZn7QP7M

   https://www.youtube.com/watch?v=iyOD3ovwBX8   

mission 喇叭要夾機聽歌.....      Wharfedale 就通容性比較大~    睇戲就揀mission  注重聽歌多就Wharfedale

TOP

師兄你位置幾大?  Denon SYS-2020, 我諗住買黎玩下係房仔..... 唔夠力水嗎?

    5K 7K大把選擇,   ...
卡洛斯牛頓 發表於 2019-5-22 20:41


長方形飯客廳 約200呎
SYS-2020 最大問題係個中置喇叭, 因為得一個單元,
變成睇戲聽歌 D人聲全部都係主要中置個舊出, 連左右聲道都做唔到
我依家直頭CUT左唔出中置, 左右聲道先可以前置左右出
所以我最少都要入番隻中置...

TOP

長方形飯客廳 約200呎
SYS-2020 最大問題係個中置喇叭, 因為得一個單元,
變成睇戲聽歌 D人聲全部都係主 ...
yws 發表於 2019-5-22 23:23

如果夠位擺,買d300 c囉

TOP

如果夠位擺,買d300 c囉
卡洛斯牛頓 發表於 2019-5-23 00:08


好似幾抵玩
夠位係夠位... 但我一係放中置入電視下面個櫃, 咁樣變成對住我坐SOFA既膝頭位置
一係我要裝番個電視架升高部電視

依個要諗下點搞

TOP

好似幾抵玩
夠位係夠位... 但我一係放中置入電視下面個櫃, 咁樣變成對住我坐SOFA既膝頭位置
一係我要裝番 ...
yws 發表於 2019-5-23 00:24



    放櫃唔係問題...但位置係滕頭就好有問題......

TOP

本帖最後由 EangDav 於 2019-5-23 20:28 編輯
長方形飯客廳 約200呎
SYS-2020 最大問題係個中置喇叭, 因為得一個單元,
變成睇戲聽歌 D人聲全部都係主 ...
yws 發表於 2019-5-22 23:23



CHING, 中置只有一組OUTPUT.
就算你中置喇叭有十個單元,都只係單一聲道.
而且5.1個中置主要就係出人聲.

要攪都要攪AV AMP D 設定.

要聽歌SET 返2 / 2.1 channel 聽立體聲.
有得關VIDEO 部份嘅功能更好. e.g. ONKYO  嘅PURE SOUND.
又或者買多對喇叭駁ZONE B,聽歌就轉ZONE B.

SOURCE 左/右面有人聲自然會有,
AMP 解完碼就會直出.
除非AMP有做PROCESSING.
樓主睇吓說明書先.

TOP

CHING, 中置只有一組OUTPUT.
就算你中置喇叭有十個單元,都只係單一聲道.
而且5.1個中置主要就係出人聲.
...
EangDav 發表於 2019-5-23 20:25


原來係咁 .. 原來我一直誤會左... 多謝解答

TOP