本帖最後由 EangDav 於 2019-5-23 20:28 編輯
長方形飯客廳 約200呎
SYS-2020 最大問題係個中置喇叭, 因為得一個單元,
變成睇戲聽歌 D人聲全部都係主 ...
yws 發表於 2019-5-22 23:23 

CHING, 中置只有一組OUTPUT.
就算你中置喇叭有十個單元,都只係單一聲道.
而且5.1個中置主要就係出人聲.
要攪都要攪AV AMP D 設定.
要聽歌SET 返2 / 2.1 channel 聽立體聲.
有得關VIDEO 部份嘅功能更好. e.g. ONKYO 嘅PURE SOUND.
又或者買多對喇叭駁ZONE B,聽歌就轉ZONE B.
SOURCE 左/右面有人聲自然會有,
AMP 解完碼就會直出.
除非AMP有做PROCESSING.
樓主睇吓說明書先. |