[膽機] 小不點耳擴香港

本帖最後由 孤寂使者 於 2019-5-6 18:24 編輯

用緊HD 700, 想 UPGRADE 小不點台耳擴, 請問如果改善人聲, 尤其想女聲又甜又溫暖, 小不點那個型號係好選擇, BUDGET HKD, 2000, 謝

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

亦〇應該仲有...............

TOP

亦〇應該仲有...............
HAKAIDER 發表於 2019-5-5 18:44


亦〇有DETAILS嗎?咩店?

TOP

淘寶大把貨

via HKEPC IR Pro 3.5.2 - Android(3.2.0)

TOP

用緊HD 700, 想 UPGRADE 小不點台耳擴, 請問如果改善人聲, 尤其想女聲又甜又溫暖, 小不點那個型號係好選擇, BUDGET HKD, 2000, 謝

TOP

TOP

以前係可以約楊老師直接上深圳間廠試機架
依家唔知仲得唔得
識人用全套小不點CDP /DAC / 4 se 推Grado RS1 就係上深圳間廠試完即跌錢

楊老師算係小數可以講比你聽自己部機個計設理念 / 聲音取向嘅diy
我以前都用過小不點2...............

TOP

waltyuen 發表於 2019-5-6 18:55


可試機係講緊幾多年前?

TOP

回覆 9# edwtsui


    前日上去仲有部在櫃上面

TOP