keyboard 電路板咁樣仲有冇得救

本帖最後由 小煩仔 於 2023-10-14 14:57 編輯


https://upload.cc/i1/2023/10/14/Fncdpw.jpg

呢個位置係上下左右制, 因為比貓柯左尿落去
依加左下右都冇反應, 我見到有d圈圈冇左銅圈
呢d圈圈係咪因為佢係多層pcb 所以佢係連去入面有d位, 咁樣係咪冇得救? 感謝

就咁睇未必有問題, 可以搵 contact cleaner 之類野洗下

另外膠膜都有機會污染短路/甩漆

TOP

你呢啲PCB咪最多得兩層
用幾條電線 飛返上去咪得囉

TOP

回覆 2# Miipp


我用過contact cleaner清過下, 都唔得.
另外我用過他錶度過, 係果三個制冇反應,  其他都有顯示kΩ

TOP

本帖最後由 小煩仔 於 2023-10-15 16:08 編輯

回覆 3# HK2046
明白,姐係底同面. 我研究下先, 佢面果邊係咁樣, 係咪都可以飛到, 我感覺都係中間個細細洞,那爛左
https://upload.cc/i1/2023/10/15/WX7S3P.jpg

TOP

本帖最後由 小煩仔 於 2023-10-15 17:57 編輯

飛線後 已成功維修番,感謝各位

TOP

最後係點飛線?

via HKEPC Reader for Android

TOP

治標唔治本,應該想辦法令隻貓以後不能再疴尿,否則悲劇會重演。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

飛線後 已成功維修番,感謝各位
小煩仔 發表於 2023-10-15 09:54


真係 好大鼓勵
有小師弟 又救返自己嘅心愛物品
呢啲就係 真正的飛線
同埋記得keyboard包膠紙
就唔會食曬啲牛肉乾跌曬入去
仲有保護你的咖啡

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP