kwanchuntat 當前離線
中級會員
wild 當前離線
進階會員
TOP
anon893 當前離線
PSP 當前離線
請問有冇2.5"盒用2隻碟行raid0 ? 我現用seagate隻4TB FAST,覺得十分快 (Sent from HKEPC iPad app) ... PSP 發表於 2015-1-10 04:02 PM
ming94816 當前離線
HEY THAT I'M VISITING HKEPC
latali 當前在線
fakeman 當前離線
特級會員
回覆 kwanchuntat ORICO呢隻牌子幾好,我用黎插ROUTER 24小時長開,兩年都無咩問題。 佢有好多款,都係 ... latali 發表於 2015-1-12 21:27