shishi85 當前離線
中級會員
Sahk 當前離線
TOP
epcers 當前離線
初級會員
waicow28 當前離線
買部黑膠碟機貴唔貴~ 我都想買番部玩 epcers 發表於 2014-1-11 15:41
yoyo7 當前離線
飛記都有出黑膠碟機呀~ 呢部個款夠經典~ 又可以connect電話聽歌 岩哂新手玩 ... waicow28 發表於 2014-1-11 15:48
QoQ 當前離線
C_Law 當前在線
進階會員
dizzy86 當前離線
雖然好多年前已經將手頭上絕版黑膠碟全部轉錄做 CD,但久不久仍然會播下黑膠碟。 CD、MP3 太過方便,好多 ... C_Law 發表於 2014-1-14 17:31
praxis 當前離線
polarhei 當前離線