請教 trackball 滑鼠好推介

本身一向用 logitech cordless trackman,亦即下面 link 呢隻
http://www.mobile01.com/topicdetail.php?f=497&t=1639308#

但而家已停產,出街也找唔到,可惜

而家已返唔到轉頭,請路師兄推介類似 trackball
1:有轉輪,方便睇網頁滑上滑落
2:有多個自設功能鍵,連「上+下一頁」,共有5個力能制
3:無線

謝謝

http://www.logitech.com/en-us/pr ... ackball-m570?crid=8

呢款我在黃金地庫見到,

可惜我喜歡用左手, 可能要買kensington 的 trackball 了

TOP

呢款我在黃金地庫見到,

可惜我喜歡用左手, 可能要買kensington 的 trackball 了 ...
Auk 發表於 2013-9-22 10:07



個人覺得唔單係左右手嘅問題, 而係佢設計係要用手指公控波, 中間係 scroll wheel,
雖然對用開普通 mouse嘅人嚟講可能較易適應, 但感覺上用食指同中指控波手感一定好過手指公

TOP

呢款我在黃金地庫見到,

可惜我喜歡用左手, 可能要買kensington 的 trackball 了 ...
Auk 發表於 2013-9-22 10:07



   


唔記得,仲有個要求........

4:要用食指、中指控球
  (姆指控球,唔方便的)

TOP

個人覺得唔單係左右手嘅問題, 而係佢設計係要用手指公控波, 中間係 scroll wheel,
雖然對用開普通 mous ...
CMZ 發表於 2013-9-22 11:55



   


中 point!!!!!
姆指控球,可動範圍細,經常回軚,會較累

但唔會點 羅記 反而唔出,可惜

TOP

Kensington Orbit™ Wireless Mobile Trackball 得唔得?
只係冇上下一頁掣, 同埋係用 touch scrolling
仲有就係稍為細隻啲, 因為無線係預你拎出街

TOP

Kensington Orbit™ Wireless Mobile Trackball 得唔得?
只係冇上下一頁掣, 同埋係用 touch scrolling
仲 ...
CMZ 發表於 2013-9-22 12:21



   



唔得,除咗無上+下一頁外,連自設功能鍵都無,比較煩

TOP

姆指控球...................用慣左都ok嘅.

TOP

姆指控球...................用慣左都ok嘅.
peter9999 發表於 2013-9-22 18:12



   



一定可以慣,但唔想 downgrade....
始終食指波,球較大,較舒服,無咁累

但話時話,點解呢幾年好似再無乜廠出 trackball 既?

TOP

回復 9# dearkaki

的確系食指中指較方便.
佢有隻系不過無轉輪超唔方便.
近年得兩三間廠出唯有焗住用............用下用下 , 慣左囉.

TOP