dearkaki 當前離線
進階會員
Auk 當前離線
中級會員
TOP
CMZ 當前離線
爛頭卒@BF4
呢款我在黃金地庫見到, 可惜我喜歡用左手, 可能要買kensington 的 trackball 了 ... Auk 發表於 2013-9-22 10:07
個人覺得唔單係左右手嘅問題, 而係佢設計係要用手指公控波, 中間係 scroll wheel, 雖然對用開普通 mous ... CMZ 發表於 2013-9-22 11:55
Kensington Orbit™ Wireless Mobile Trackball 得唔得? 只係冇上下一頁掣, 同埋係用 touch scrolling 仲 ... CMZ 發表於 2013-9-22 12:21
peter9999 當前離線
姆指控球...................用慣左都ok嘅. peter9999 發表於 2013-9-22 18:12