開核後的B45應該用什麼散熱

我的雙核Phenom 545開核後變成B45,原散熱器風扇好嘈,應買邊隻好?
另外CPU太熱會唔係自動行慢D,夏天成日覺得部機好慢?
thx

請問大約想用幾多錢
CPU太熱會唔係自動行慢D<<<<<太熱最多會輕機再熱咪燒

TOP

你預幾多錢budget 換散熱? ching 會按你的budget 介紹給你

TOP

$3X~OVER $8XX都有,你預幾錢先

TOP

212+穩陣..

TOP

本帖最後由 (朗尼) 於 2012-5-10 16:16 編輯

我預100元上下,太貴無了開核的意義?
AMD跟CPU 的8核果D散熱扇好唔好?
邊到買好?
我去過新高登最高果層有間專賣散熱野
3x-3xx都有
有D兩條銅和四條銅底的,唔知點揀?
thx

TOP

回復 6# (朗尼)


    你OC否?
如果吾OC 就100上下就OK
但OC 要加電 , 就平又好用212+ OK的 12CM級 (要$200~$250)


其實一般就買12CM 級 , OC時又頂得住 , 不超又可以冇咁嘈...
因為12CM 級既HS , 散熱面積比較大 , 減少積熱 , FAN自然冇咁嘈....

TOP

只係開核無超,唔知粒U體質點所以無超外頻
應該原裝8核的散熱器夠用
THX

TOP

你肥龍545 爆四有L3 架wo ,點會係B45 . 係都9xx啦,我435 就話爆四變B35 姐,

TOP

你肥龍545 爆四有L3 架wo ,點會係B45 . 係都9xx啦,我435 就話爆四變B35 姐,
yoyo348 發表於 2012-5-11 01:39


我PII545爆四係B45~~

TOP