[主機板] 請問 Z690 邊塊好D

請問 Z690 邊塊好D

已買U 12700K, 但仲唸緊邊塊.
預算有限.

GIGABYTE Z690 GAMING X D4
MSI PRO Z690-P D4

請問GIGABYTE 係唔係唔太穩定BIOS,
THX

要注意12代主板閘太實令cpu彎曲問題

TOP

買都揀PRO A,PRO P 係 CUT COST 版,供電同散熱都差PRO A一截。GAMING X 供電= PRO A,但聲效用ALC1220 ,高兩班。 仲有今日開始MSI X 漢科有優惠,PRO A 送USD$30 STEAM卷。

TOP

回覆 3# littlesamtung

Thank ching
我早两日已買gaming x
第一次用giga,呢塊板用料唔錯

TOP

回覆  littlesamtung

Thank ching
我早两日已買gaming x
第一次用giga,呢塊板用料唔錯 ...
aajkwong 發表於 2022-4-26 11:03


唔計MSI最新送STEAM CODE,GAMING X應該是最抵玩了,不過佢初出BIOS有BUG,搞壞咗個名。

TOP

我揀非常易,我只買 giga asus ,其他唔考慮,386 486 用開無問題繼續用唔會轉。

TOP