有無人打算買機器人手機...

試玩佢地個emulator,發覺呢隻機器人系統真係好正.
佢底層系linux,加上大量google野,軟件又可以用java編寫.
成套野都好正,宜家就等新機出左即買!

[ 本帖最後由 fireeye 於 2009-5-24 14:23 編輯 ]
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

好貴喎

TOP

所以我買左水貨...  仲要二手...  G1~

TOP

原帖由 casper326 於 2009-5-24 14:31 發表
所以我買左水貨...  仲要二手...  G1~

等緊新的型仔手機,魔術太貴加硬件唔够強!
三叔個部唔錯,不過個殻太膠.希望仲有其他正機出,聽講asus,sony等大廠都會出機!
下半年好可能android會大熱!

TOP

同一樣係Q記528CPU..    但係用係機械人身上....   仲爽過P565....
OS點用RESOURCES...  真係好仲要~

TOP