[一般問題] 想日本水貨入Serena e-power

如題
香港行貨有沒有計畫引入香港?
想知道有沒有巴打入左 / 試渣過?
你地經驗如何?
thanks

行應該唔會入
因為香港法例都係當係電油車, 入到黎就要賣成30幾萬一架

Hybrid車入水貨, 除非本身同行貨車共用零件或者水貨多到通街都係, 否則你單獨入一兩架, 到要整嗰陣就煩死你

TOP

30幾萬包左稅未?

TOP

30幾萬包左稅未?
frankiewai 發表於 2018-10-28 15:09
"
30幾萬緊係計埋稅啦
日本本身先係三百萬yen

TOP

行貨淨油都三十頭
水水之前入過Voxy Hybrid亦賣三十尾

睇日本一啲用家review
副發電用嘅機器一著親就二千幾轉咁行
半夜出入先唻用哂啲電果陣會大聲咗啲

TOP

本帖最後由 Freemen 於 2018-10-29 06:53 編輯
行貨淨油都三十頭
水水之前入過Voxy Hybrid亦賣三十尾

睇日本一啲用家review
副發電用嘅機器一著 ...
kanduki 發表於 2018-10-28 22:16



想買係因為超級省油, 摩打扭力大起步快 (0-100km 8.5秒拍得住Alphard 3500cc版, Serena / Odyssey 一般汽油板 / Alphard 2500cc0-100km 都要12秒)
我都預左沒有稅減啦政府指明係純電動私家車先有得減, 連PHEV都沒有稅減呢架更加唔得
可惜Nissan架Evalia 7人MPV唔爭氣得40Kwh要隔日充電甘濟, Model X太貴

TOP