csw616472 當前離線
特級會員
ryan_cheung 當前離線
一舊雲
進階會員
TOP
mo9394 當前離線
你學果架咩年份 Hi Ace 黎, 正常 3.0 hi ace 好好力, 一踏即彈 咩年份 Corolla? 當你行 AT4 小斜唔去正常喎 ... ryan_cheung 發表於 2018-9-27 11:33
同埋正常行緊車時~40km 就到燈位放定油門減速 hiace會好明顯減慢 corolla就好似減得無咁勁? via HKEPC R ... csw616472 發表於 2018-9-27 11:43
carl.20150508 當前離線
CEO
hiace時油門要踩大力啲先去 carl.20150508 發表於 2018-9-27 11:50
rx78_nt-1 當前離線