學棍hiace,之後渣自動corolla

個感覺好唔同
唔係指轉波
hiace時油門要踩大力啲先去,corolla掂下都飛出去,搞到成日起步都chok
同埋微斜起步時,hiace唔洗俾油都無問題,鬆極力子就得,corolla鬆左腳制要再俾啲油先去
係咪正常?



via HKEPC Reader for Android

你學果架咩年份 Hi Ace 黎, 正常 3.0 hi ace 好好力, 一踏即彈
咩年份 Corolla? 當你行 AT4 小斜唔去正常喎, 如果你開 CVT 後流添, 上斜鬆腳制 / 手制果下應該要惦油門啦

TOP

本帖最後由 mo9394 於 2018-9-27 11:35 編輯

練多D 得喇, 忘記左部 HIACE 喇

學神車保養未必好, d 油門腳掣未必好
油渣車比較有力, 汽油私家車唔同

TOP

你學果架咩年份 Hi Ace 黎, 正常 3.0 hi ace 好好力, 一踏即彈
咩年份 Corolla? 當你行 AT4 小斜唔去正常喎 ...
ryan_cheung 發表於 2018-9-27 11:33

hiace唔清楚
corolla 2010

via HKEPC Reader for Android

TOP

同埋正常行緊車時~40km
就到燈位放定油門減速
hiace會好明顯減慢
corolla就好似減得無咁勁?

via HKEPC Reader for Android

TOP

同埋正常行緊車時~40km
就到燈位放定油門減速
hiace會好明顯減慢
corolla就好似減得無咁勁?

via HKEPC R ...
csw616472 發表於 2018-9-27 11:43


油渣同汽油engine 分別, 自動波同棍波分別

TOP

電油車加速唔同D
10幾年前考完牌報駕院個金牌路路處
揸corolla 棍, 都唔慣吊極力子..

TOP

hiace時油門要踩大力啲先去<---2波起步?

TOP

本帖最後由 mo9394 於 2018-9-27 11:53 編輯
hiace時油門要踩大力啲先去
carl.20150508 發表於 2018-9-27 11:50


估計係corolla 油門太輕, 而 hiace 係比較正常要用力

輕輕重重都係睇彈簧力度

TOP

我學van 都放極力子就可慢車去

渣朋友架 CL7R 就以為馬力夠都可就咁放
咁都係唔得啦

但一比小小油就同van無得比

TOP