kkfon 當前離線
進階會員
200801 當前離線
時也 命也 運也
中級會員
TOP
CMZ 當前離線
爛頭卒@BF4
激活後APPLE可以唔駛單 200801 發表於 2015-2-1 21:01
chenght 當前離線
咁請問唔激得唔得? 如果唔響生果舖買,佢哋點知部機幾時去到個客度? ... CMZ 發表於 2015-2-2 19:27
應該計激活時間,APPLE唔會睇單 200801 發表於 2015-2-2 19:43
咁有冇話買咗幾耐要激? 定係買嗰陣間舖幫你激埋? CMZ 發表於 2015-2-2 19:48
kong1234 當前離線
lordvalkyrie 當前離線