開始轉涼...開定topic ...速熱式電熱水爐,儲水式電熱水爐(高壓式)

單相即熱式電熱水爐  /儲水式電熱水爐(高壓式)

樂信
斯寶亞創
德國寶

VAILLANT 德國威能

TOP

單相即熱D水唔會夠熱沖涼.

TOP

德國寶我完全唔會買佢任何野

TOP

可憐腥梗仁,重用緊時間競賽式,諗起細個用火水爐煲水沖涼的時代

TOP

我自己會選擇熱泵

TOP

太陽能預熱缸+煤氣熱水爐
若冇太陽能, 就用煤氣熱水爐

TOP

電好bor

via HKEPC Reader for Android

TOP

單相的話就祇有儲水式選擇
以加熱30 °C計算
每升水一分鐘就須要1.8kW
單相即熱式就算買到8kW級
供水量亦都得4.4升/分左右…

TOP

本帖最後由 fundive 於 2023-11-2 12:07 編輯

越大越好,10度樓下25L都係用唔夠10分鐘, 但煲水要半個鐘以上, 屋企人多就有排搞

TOP