[已解決][請Delete] Cosmos 2 用家, 用邊隻 360mm 冷排??
本帖最後由 wayneho000 於 2013-11-20 14:11 編輯
睇完又睇, 度完又度..... cosmos 2 機頂同 mobo 之間其實好少好少位....
有冇 cosmos 2 ching 用緊 360mm 冷排? 用邊隻??
Black Ice GT Stealth 360 X-Flow Radiator - Black 好似 ok.

最後決定.
Alphacool NexXxoS ST30 Full Copper Slim Profile Triple 120mm Radiator

睇左個好有影響力既德國 tester review 佢. 呢個冷排又薄又勁.
比起厚身個 d 360mm 仲要散得好! 仲係 22個 360mm 冷排入面有金獎
買硬! |
|
|