想問一體水冷一問.. 但怕壓到電容

本身用緊V6GT
真係幾低溫下, 但噪音幾大
想平平地玩一體水冷

用緊係
機箱: 912 haf advanced
cpu: i7 2600k
底板: Z77 Extreme4 Asrock

有冇ching 用緊相同底板/ 機箱?
想問$500 內有咩水冷好?
主要想買cooler master

500一體水會好得過V6GT?

TOP

回復 2# 林洋2


    我想要細舊 同靜啲

TOP

Maybe 120M is a best chose

TOP

回復 4# 98a


    WHY????

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 6# acer9999


    風冷我太大舊 而且噪音大..

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 8# acer9999


    都有道理
不過另一問題係風冷頂到RAM

TOP