audio-technica ATH-IEX1 好似好正

呢隻野好吸引,但個帶法有D怪
https://www.audio-technica.com.tw/proddetail.php?id=1123
https://www.audionet.com.tw/thread-12125-1-1.html
重要係萬銀!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 1# iwantip6

好多入耳既都係咁樣,你見得少姐......

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

試左呢隻鐵三角首款圈鐵,可以話一d都唔正,解析普普通通 im03 咁上下,音場唔濶,人聲後,無女毒,毒性唔 ...
countryboy 發表於 2019-12-17 16:35



   好彩你試左,唔係就出事了

TOP

本帖最後由 fishing_tonny 於 2019-12-18 22:07 編輯
試左呢隻鐵三角首款圈鐵,可以話一d都唔正,解析普普通通 im03 咁上下,音場唔濶,人聲後,無女毒,毒性唔 ...
countryboy 發表於 2019-12-17 16:35


我都係係呢度試呢隻耳機
我只可以話呢隻耳機有D重,好易跌&個價位...
買SONY Just ear XJE-MH2好過

TOP

之前係7/f試完a8000再試呢隻,跟住係8/f已經見倒幾隻IEX1 2手賣緊

TOP

上網見人話隻IEX1要換線,條原裝線唔得,
另要用擴先可以推好聲.... 之前7/F試得原裝線,
話說8/F最多2手係SONY WF-1000XM3成個櫃都係

TOP

等CKR100 進化
再換

TOP

有人盲狙完唔夠1個星期掟上肥花

TOP