168Sum 當前離線
進階會員
觀星是答案 當前離線
特級會員
TOP
he-man 當前離線
中級會員
blkbd5 當前離線
harryytm 當前離線
喜愛捕捉街頭瞬間時刻嘅香港人 ...
大家好, 想請教有用EASEUS Todo Backup的師兄, 我發覺佢backup時既速度好慢, backup2, 3T資料要用超過十個 ... 168Sum 發表於 2019-7-23 10:57
Free 版只用到約25%CPU效能,我用緊home版用到50%,可能要business版先行到100% he-man 發表於 2019-7-23 17:03
有無試過Macrium Reflect 7? blkbd5 發表於 2019-7-23 23:53
FreeFileSync SnapRAID CloneZilla Live 以上三個全部係 GPL harryytm 發表於 2019-7-24 05:02
fred2088 當前離線
thx! 請問gpl是甚麼? 168Sum 發表於 2019-7-24 20:50