panda360 當前離線
進階會員
肥寶 當前離線
TOP
ansicowboy 當前離線
中級會員
唔錯,不過我無工具整,真係無iPad 偉哥線? panda360 發表於 2015-2-27 10:50
金比 當前在線
林原めぐみ
用開淘仔 聲稱 拆機 Mirco 轉 Lightning 人仔22~25 粒 7.0 - 8.1.3 都未有問題 外觀尺寸同重量同我之前係 a ... 金比 發表於 2015-2-27 13:38
2a充電會暖暖地 肥寶 發表於 2015-2-27 15:29
你講轉頭定 ? 金比 發表於 2015-2-27 16:01
原裝 轉頭 肥寶 發表於 2015-2-27 16:05