常見又唔識攪的問題, 真心求教

每次去旅行, 坐旅遊車上到高速公路, 旅遊車開得很快, 究竟有無方法可以影得清張相呢?
上次旅行其中一張相, , 張相放大唔清, 是相機反應慢嗎?還是有其他方法呢?

已預早對焦在約十呎(MF), f/5.6, iso 400, 1/3200s, EOS-M3 / 11-22mm @11mm

師兄,時速多少?

TOP

叫司機唔好開咁快

TOP

叫司機唔好開咁快
必思 發表於 2017-8-7 08:42

或者跳車

TOP

Ching已經影得好好! 1/3200s快門肯定夠快啦! 唔清應該係車窗塊玻璃問題,如唔乾淨,反光等等。

TOP

Ching已經影得好好! 1/3200s快門肯定夠快啦! 唔清應該係車窗塊玻璃問題,如唔乾淨,反光等等。 ...
ichigo1000 發表於 2017-8-7 09:08



    快門係唔夠快的,假設行80km/h,1/3200s已經郁咗6.94mm

TOP

師兄,時速多少?
kenkwong 發表於 2017-8-7 08:35



應該最少時速過100公里,剛查過原來德國高速公路是沒有限速的,話其他車200也是常見,不過我諗旅遊巴有紀錄儀,不會太快吧!

TOP

我覺得tolo師兄係坐緊高鐵, 玻璃無得較低, 又夾層玻璃.....
時速隨時成300km架.....

TOP

回覆 7# tolo2036

原來師兄答左, 我仲亂甘估 不過夾層厚玻璃都幾影響光線. 張相中間明顯有鬼影

TOP

都係熄左af 手動較準無限遠,快門夠快通常都可以.

TOP