[轉] NZXT GPU 水冷支架 (有冇毒王想try下,...@@)

http://www.coolaler.com/content. ... 7%E6%94%AF%E6%9E%B6

唔知就咁貼個網止得唔得

唔係就google : Kraken G10

個支架 240 $$ 左右, 要自己再安一個一體CPU 水冷 , 千幾銀 $$$$$$$ T^T

但係真係令仔到爆左.. 有冇毒王try try 佢

唔知就咁貼個網止得唔得

唔係就google : Kraken G10

個支架 240 $$ 左右, 要自己再安一個一體CPU 水冷 ...
GinL 發表於 2013-12-2 10:04

你肯定千幾銀?
H2O 620 + Kraken G10 六百五有找

(由 HKEPC Android 手機版 發出)

TOP

你肯定千幾銀?
H2O 620 + Kraken G10 六百五有找

(由 HKEPC Android 手機版 發出)
fanchiuho 發表於 2013-12-2 13:32



    玩後水冷,主要係高階咭
高階咭發熱咁勁,h2o 620可能頂唔到

TOP

本帖最後由 fanchiuho 於 2013-12-2 17:25 編輯
玩後水冷,主要係高階咭
高階咭發熱咁勁,h2o 620可能頂唔到
SEED 發表於 2013-12-2 13:34

http://www.overclock.net/t/12036 ... ka-the-red-mod/1740

Post #1766
R9 290 OC 1150MHz  Load 50C
Antec H2O 620
唔錯丫

TOP

香港有冇賣

TOP

真係買得過,支架重連埋風扇,

TOP

用了這支架,要占三卡槽.
如膠管在顯卡尾出(插電位),個冷排一定要放在機箱前, 膠管不夠長放在機箱頂.
如冷排放在機箱頂(出入水位要在機箱尾位置),膠管要在顯卡頭出(hdmi位置),
如冷排放在機箱頂(出入水位要在機箱前位置),用了這支架,膠管就不夠長.
以上是以NZXT X40 X60 的膠管為計算.
一般一體水冷, 膠管31cm-33cm. 只有NZXT有40cm

TOP