[教學] 早晨, 各師兄, 有事請教.....有關一體式水冷..

本帖最後由 孤身走我路 於 2013-11-29 08:10 編輯

早晨, 各師兄, 有事請教.....有關一體式水冷..

本人機箱 係 THEMALTAKE LEVEL 10 GT , 想學人玩一體式水冷, 現睇中一款 " CORSAIR H100I" , 請問,

這隻一體式水冷可否適合本人的機箱 ?

安裝方面, 難不難安裝 ?

機箱頂部的風扇怎樣拆除 ?

會否頂住 RAM ??

謝謝 !

本帖最後由 kitjai0 於 2013-11-29 09:23 編輯

你個箱上面有幾多把扇

TOP

你個箱上面有幾多把扇
kitjai0 發表於 2013-11-29 09:19


頂有一把20 CM 風扇...

謝謝!

TOP

TOP

唔知有冇搵錯料
你既箱:http://www.thermaltake.com/products-model.aspx?id=c_00001675
你要既cooler:http://www.corsair.com/us/hydro- ... uid-cpu-cooler.html

睇落你既箱上面裝唔落240排...

TOP

唔知有冇搵錯料
你既箱:
你要既cooler:

睇落你既箱上面裝唔落240排...
tuyylihk 發表於 2013-11-29 10:59


咁想問師兄, ANTEC 個隻 1250 裝唔裝到本人的機箱 ??

謝謝!

TOP

自己揾把尺度下真係咁難?

TOP

自己揾把尺度下真係咁難?
ivanng213 發表於 2013-11-29 14:49


請問, 應該由邊度開始度才準確 ?

(本人真係唔識.對不起)

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

啱啱睇到之前有師兄POST咗LIST...

http://www.overclock.net/t/11444 ... 1-for-full-listings

係用到的!

謝謝..!!

TOP