新手中毒,求解毒良方~(已上水) (30/11 更新)

本帖最後由 cwcc 於 2013-11-30 00:53 編輯

睇得水區post多,慢慢就會有少少毒癮,咁岩收左張7870XT,一打起機上黎個溫度直上90C,D風扇聲更加係唔講得笑,呢個時候個心就係度諗唔通連個天都想我玩水?所以係時候要開個post向各水區C兄求教一個解毒良方啦!

請先睇睇小弟Config
CPU: AMD PII 960T 已轉FX-8320
GPU: Sapphire 7870 XT Boost (主要熱力來源)
Ram: 16GB Ram (4GB X 4)
HD: 1 X WD Black 1TD, 1 X WD Green 2TB 無位擺,暫時退役...
SSD: 1 X M4 64GB
PSU: Antec TPN-650
Case: SS TJ-08e

拜讀過各位師兄既大作之後,小弟就諗左以下呢個水冷list,
1.        Phobya CPU Cooler UC-1 Extreme CPU頭都係德國製造中...
2.        GPU頭搵左德國人做一體既 (效能未明)
3.        Phobya Xtreme 200mm Radiator 轉 Alphacool NexXxoS XT45 Full Copper 180mm Single (放前面)
4.        Black Ice SR-1 120 轉 alphacool XT45 120 radiator (放後面) (先感謝fatdumm c兄割愛~ )
5.        EK-D5 Vario X-RES 100 (incl. pump) (有齊pump, top, res)
6.        Koolance Compression Fitting (師兄都認為最好擰)
7.        用3分厚喉 (軟硬適中)

雖然出左個list,但我仍然有好多問題想問,希望各位師兄指點一下,
1.        最重要既一點就係…上面張list我有冇野係漏左嫁?揀既野又有冇問題?
2.        一個200mm+120mm排夠唔夠散我個config? 遲d加埋FX-8350係唔係都夠?
3.        大部分既人都揀D5同DDC,我追過post就話D5流量大,DDC就水壓大,就咁睇我應該用D5定DDC會好D?
4.        3分厚喉會有咩選擇,我見好少有提到揀咩喉,但就成日見到有人話d喉白左, e36xx(唔太記得model)係比較好d既選擇?
5.        我個config有5件野,咁Fitting我係唔係買10粒就可以啦?用厚喉係唔係要買10/16就岩?
6.        成日見到QDC,究竟QDC係咩黎嫁?
7.     加左個水冷,我隻牛牛頂唔頂得住嫁?

其實仲有好多問題想問,好似駁喉,入水放水,洗排咁,不過呢d要等買左野有d具體figure先識問,希望無嚇親大家啦。

12/9 加張擺位加水道圖:
tj08-e watercool plan.jpg

30/11 更新上水圖:
經過幾個月既等待,終於都齊晒料可以開工啦~
先睇睇箱底擺位先~左邊180排,中間PUMP,尾120排,放晒係TJ-08入面都總算唔係好迫~

跟住黎張CPU Block close up,德國佬手藝都唔錯,仲已經電鍍埋,睇樣似高流量形式(有錯請師兄指正 ),應該同宜家既k牌e牌效能上有少少距離,一陣再睇睇壓唔壓得住FX-8320。

加埋VGA試下位先,上晒先發覺唔記得幫個VGA block影相...佢係主角黎嫁嘛...

第一次度位,效果唔太理想,但都要post出黎俾大家睇下有幾傻仔~

全個loop我覺得最難走同最難走得靚既位...VGA--->120排,兩個位太近,3分厚喉又硬硬地,當然最重要就係因為有限既資源啦...其他c兄可能兩三下就可以攪掂... (p.s. 我只係買左4個45度,4個90度...)

經過幾晚既努力,終於都叫做駁好晒d喉啦,黑人c兄真係無介紹錯,k牌fitting係堅好擰,成個過程我係無用過......鉗既~

跟住就係揀岩個時辰試水開機啦~~~~~

經過一晚既試驗,"好似"無漏水咁喎,我就放番好晒d野,著機去update呢個post啦~
補幾張close up,影得唔好唔清唔好怪我呀。










總結:
因為太眼訓,所以搵日再寫...

本帖最後由 royho 於 2013-9-5 22:30 編輯
睇得水區post多,慢慢就會有少少毒癮,咁岩收左張7870XT,一打起機上黎個溫度直上90C,D風扇聲更加 ...
cwcc 發表於 2013-9-5 18:52



    支持CHING加入自組水行列.
新手等睇表演學嘢.

TOP

以毒攻毒
毒王去左日本

TOP

Ching有冇預過呢套水要幾錢左右?
我成日都1516 諗緊玩一體定係自組好
怕自組整唔掂 搞到漏水就大檸樂
我計過吓 只係玩cpu 360+240厚排
用幾個大牌子
都要$3000左右
懊惱中。。。

TOP

Ching有冇預過呢套水要幾錢左右?
我成日都1516 諗緊玩一體定係自組好
怕自組整唔掂 搞到漏水就大檸樂
我計 ...
aries2000j 發表於 2013-9-5 19:58


我預3,4000蚊啦,橫掂好多野第時都用得返嘅。

TOP

用住swiftech一體先
砌完部機睇吓有冇錢淨
到時再決定
好似有個ching咁
可以拎番個排來用

TOP

item 4 改用alphacool ut60 120 radiator感覺更好

TOP

item 4 改用alphacool ut60 120 radiator感覺更好
FeverMike 發表於 2013-9-5 23:15


呢個好野黎架~我都差D買左~

TOP

1.    用料你鐘意就得啦~
2.    我上水個陣都有問過師兄們,不過我用薄排,效果唔太好
3.    我揀左D5泵~不過按個人喜好
4.        唔想過一排染色就用有色喉,或者早排有位師兄開過箱有隻透明喉唔會上色...不過唔記得邊位了
5.        穩陣少少買多兩粒包冇死~厚喉係唔係要買10/16就岩?<--睇你揀個幾分同厚薄而定
6.        QDC叫做快拆,毒物一樣,不過好有用~頭尾加對隨時拆左佢換野
7.     應該得,除非唔得

TOP

我預3,4000蚊啦,橫掂好多野第時都用得返嘅。
cwcc 發表於 2013-9-5 21:11


你預呢個價正喎
不過話時話你個機箱內籠同我用果個真喺差唔多~

TOP