ben39053372 當前離線
初級會員
hkjake 當前離線
進階會員
TOP
AC360 當前離線
我自己用緊i7-6700+cm塔散(唔知有無裝得唔好)待機30度樓下 但我見人地粒i7-6700k待機都5x幾,無理由差咁遠 ... ben39053372 發表於 2016-4-6 16:12
s84292 當前離線
特級會員
小機人 當前離線
中級會員
astronmartin 當前離線