Share DVB Viewer頻道檔俾大家 (只限九龍灣 / 牛頭角地區)

本帖最後由 kaho0505 於 2017-5-14 19:21 編輯

最近多左兩個台, 開心Share下
但只限九龍灣 / 牛頭角地區Ching
擷取.JPG

https://www.sendspace.com/file/56g5ng

想問下點解釋要share?
唔係自己scan就得

TOP

中文名喎,自己改嘅?

TOP

想問下點解釋要share?
唔係自己scan就得
siuhung 發表於 2017-5-14 19:16

之前有好多師兄都話scan唔到台咪開心Share下囉

TOP

中文名喎,自己改嘅?
chinwah 發表於 2017-5-14 19:17


yes

TOP

你幢大廈remap過晒啲頻率,住九龍灣 / 牛頭角地區都唔會用到,除非同你住係同一幢大廈

TOP