買左部 Topcon 24" 高清電視收D唔收D

一開始用返條舊線收得3個台, 收完仲要睇唔到
頭先買左條新線收到8個台, 結果得香港電台睇到

個廳又無事? 舊電視又收得晒 到底咩事

試下手動掃台

TOP

it's time to use Magic TV la..............................

TOP

試下手動掃台
chue 發表於 2017-4-18 23:11



    搵到但訊號好弱, 即係應該要再買條勁D既線先得?

TOP

搵到但訊號好弱, 即係應該要再買條勁D既線先得?
Chung1988 發表於 2017-4-19 00:07

it's time to use Magic TV la..............................
ccc123 發表於 2017-4-18 23:16


買電視盒?

TOP

本帖最後由 C-Leung 於 2017-4-19 00:32 編輯

睇漏,改post
之前用開咩牌電視?
其實dtv接收門艦都算低,照計唔會咁差架…
不過topcon都唔係咩好野

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

一開始用返條舊線收得3個台, 收完仲要睇唔到
頭先買左條新線收到8個台, 結果得香港電台睇到

個廳又無事?  ...
Chung1988 發表於 2017-4-18 23:04

用廳個天線插座睇吓有冇事先,如冇事就唔係部機嘅問題!

TOP

用廳個天線插座睇吓有冇事先,如冇事就唔係部機嘅問題!
路人乙 發表於 2017-4-19 23:07



    將部機插廳無問題 即係個天線頭有事 頂

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP