[徵求] 【團購徵求】Dx-racer 椅

唔知有無師兄肯攪呢 因為網椅太貴買唔起
係taobao大多數賣人仔$799+運費$2xx-300左右
希望多d人一齊買睇下有無折or運費有無得平








[ 本帖最後由 左使 於 2009-2-22 10:13 編輯 ]

好正呀 !!

TOP

原帖由 左使 於 2009-2-22 10:09 發表
唔知有無師兄肯攪呢 因為網椅太貴買唔起
係taobao大多數賣人仔$799+運費$2xx-300左右
希望多d人一齊買睇下有無折or運費有無得平


http://img.fotoblog.cn/photos/20060 ...

我可能可以幫你搞...不過要睇下有幾多人先

TOP

其實運費係送到你屋企
大家最多只可以圍平佢

TOP

原帖由 職業殺手 於 2009-2-22 18:55 發表

我可能可以幫你搞...不過要睇下有幾多人先


似乎個個米王都買網椅居多

TOP

原帖由 99hk.biz 於 2009-2-22 18:58 發表
其實運費係送到你屋企
大家最多只可以圍平佢


嗯嗯我問過d賣家順豐運黎要300左右

TOP

如果運費可以圍到唔使2百就好喇,一定買

[ 本帖最後由 ustoysoldier 於 2009-2-22 21:49 編輯 ]

TOP

岩岩問左賣家果邊,就算買10張都唔係平得好多!!!

TOP

原帖由 職業殺手 於 2009-2-22 21:28 發表
岩岩問左賣家果邊,就算買10張都唔係平得好多!!!


噢噢似乎自己買好了
但唔係好識係taobao買野

TOP

d椅會唔會爆家

TOP