ivan1612 當前離線
中級會員
阿峰 當前在線
長老會員
TOP
komachi 當前離線
原帖由 ivan1612 於 2009-5-28 10:07 發表 曾幾何時 唔知係邊度睇過 話用wifi 上網 接唔到電話 係咪真??? 另外 我部m8 係 m記 上網 點解 load 唔到 佢果個 20分鐘free 頁面?? 你地得唔得?? 再問 你地係用咩軟件上網?? thx~~~
原帖由 阿峰 於 2009-5-28 10:26 發表 你部電話係唔係係恒源買 ??
原帖由 komachi 於 2009-5-28 10:31 發表 試過唔得, 但PCCWUINIVERSITY 就冇問題