Motorola A3100 入手

買左幾日了
連 trade-in 舊機 價
係百記買左 $2,380  , 重送左個限量套裝 ( 原廠電  x1 , 白色背蓋 , 保護貼 ) , 連埋 百記買機送既 代電 + charger
total 有三舊電 , 正

手感唔錯 , 通話清晰良好 (竟然好過部 Nokia 普通電話 )

不過發現
1.  subscribe RSS channel 太多資料會 Hang
2. 明明連左家中 Wifi , 連線良好下 開 Pocket IE 會自己試圖開 PCCW 個 GPRS ......   
    用 Opera Mobile 就無咁既情況
3. Pocket Excel 開部份工作用 Excel file 會唔見左d attachment 圖 / 格式, 不過睇到已經算了
4. 有無咩必用 Pocket PC Software ?? 最好有得 lock 左network 唔比佢用 GPRS / EDGE / HSPDA 既........好貴

我唔係咁中意佢個波波

TOP

轉用人仔無限就吾使煩

TOP

做乜唔等moto機械人

TOP

原帖由 mact 於 23-5-2009 12:30 AM 發表
轉用人仔無限就吾使煩


PCCW 2G 未完 Contract ......

TOP

原帖由 dom 於 2009-5-23 00:53 發表


PCCW 2G 未完 Contract ......

出多張

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 金比 於 2009-5-23 01:07 發表

出多張

吾係簽合約,幾好

TOP

白色背蓋 係咩樣 ??
佢出左咁耐 我都未見過實圖

TOP

A3100 係咪首款Motorola wm機?

TOP