由軟到硬,Corsair C70,藍藍大海包圍夏威夷[9/12部分物資到手]

本帖最後由 apple_100 於 2013-12-9 22:15 編輯

previously on my 未來道具2號機  V.2.7

想再繼續深究請睇返
SEASON 1
SEASON 2
SEASON 3
SEASON 4
DSC_0256.jpg
一枱都係
wb.jpg

本帖最後由 ()下() 於 2013-12-9 23:42 編輯

學下野先
另外想問enermax風扇好在邊?

TOP

回復 2# ()下()


    其實我買錯型號,哩隻係低轉速版,得900RPM
1500RPM版風量同風壓比一般FAN多同靜(應該係扇葉用左特別設計既關係)
不過冇所謂,仲有幾把之前買落既SCYTHE
佢同GELID 一樣可以拆扇葉出黎,但唔防水,淘寶既話比GELID平一半有多

TOP

回復  ()下()


    其實我買錯型號,哩隻係低轉速版,得900RPM
1500RPM版風量同風壓比一般FAN多同靜(應該係 ...
apple_100 發表於 9-12-2013 23:54


enermax行到1500RPM都幾嘈架

TOP

回復 4# AL131


    http://www.enermax.com/home.php? ... mp;lv1=23&no=82
應該唔會過30掛,官方寫最低得8DB(唔通唔敢寫最高,怕恐死人)

TOP

回復 5# apple_100


    靜音室都係5DB,佢話8DB係咪冇電果陣

TOP

回復 6# kimlam666


    官方唔標平均值,只標最低,話唔定係拆左扇葉空轉果陣既音量

TOP

睇黎師兄都係走性價比路線...
好似好有參考價值

TOP

回復  AL131


   
應該唔會過30掛,官方寫最低得8DB(唔通唔敢寫最高,怕恐死人) ...
apple_100 發表於 10-12-2013 00:07


正常風扇行到1500RPM都有25-30DBA
貓頭鷹F12都要行埋一角

過1500RPM都好靜真係冇乜幾隻

TOP

我想問下CORSAIR C70 裝左190mm牛 底仲裝唔裝到60mm 240冷排

TOP