cccsskit 當前離線
進階會員
fanchiuho 當前離線
中級會員
我7970 MOD 左620 但溫度仲高過用原裝風扇 我中間無落片,只係用左膏 但我見鬼佬都係咁做,但佢地就30度 點解 ... cccsskit 發表於 2013-12-8 00:45
TOP
咁你依家幾多度先? fanchiuho 發表於 2013-12-8 01:31
FULL LOAD 55' NOW cccsskit 發表於 2013-12-8 10:21
其實與其話係打磨有用倒不如話 其實你第二次裝返正xd fanchiuho 發表於 2013-12-8 10:36
黃疏民議員!!!! cccsskit 發表於 2013-12-8 13:25
真喺咁似 睇嚟我都要再mount多一次隻120V, HD7950 Load 上到7x度... fanchiuho 發表於 2013-12-8 16:26
kimlam666 當前離線