[測試] [問下]有無人MOD左DISPLAY

我7970 MOD 左620
但溫度仲高過用原裝風扇
我中間無落片,只係用左膏
但我見鬼佬都係咁做,但佢地就30度
點解呢?

我7970 MOD 左620
但溫度仲高過用原裝風扇
我中間無落片,只係用左膏
但我見鬼佬都係咁做,但佢地就30度
點解 ...
cccsskit 發表於 2013-12-8 00:45



    咁你依家幾多度先?

TOP

咁你依家幾多度先?
fanchiuho 發表於 2013-12-8 01:31

75 idle
95 load

TOP

我頭先抹過哂D舊膏,打磨左個頭,而家去番40度IDLE.神奇

TOP

FULL LOAD 55' NOW

TOP

FULL LOAD 55' NOW
cccsskit 發表於 2013-12-8 10:21
其實與其話係打磨有用倒不如話 其實你第二次裝返正xd

TOP

其實與其話係打磨有用倒不如話 其實你第二次裝返正xd
fanchiuho 發表於 2013-12-8 10:36

黃疏民議員!!!!

TOP

黃疏民議員!!!!
cccsskit 發表於 2013-12-8 13:25


真喺咁似

睇嚟我都要再mount多一次隻120V, HD7950 Load 上到7x度...

TOP

真喺咁似

睇嚟我都要再mount多一次隻120V, HD7950 Load 上到7x度...
fanchiuho 發表於 2013-12-8 16:26

我唔會笑你

TOP

人地鬼佬果邊幾多度呀?

TOP