本帖最後由 Euterpe 於 2016-5-10 23:22 編輯
我都搭單問
我用 Node 804,幾個月前喺度開箱,有人建議過我買 Noctua D14,
唔知而家仲推唔推薦呢隻 ...
beenoliu 發表於 2016-5-9 03:08 
D15宜家我都有喇, 實地研究後
你個情況唔建議出D15/D14, 你PCI-E_1已經係插顯卡, 真係太危險
至於D15S, 中間把風扇點禁低都應該做唔倒160mm高, 又太危險
如果唔打算大超, 效能愈右愈強
212x ~ Tranquillo < Antarctica <U12S <D15S"自已中間換把12cm風扇"
就算你唔超, 都建議你手動搞一搞6700K個電壓, Auto電Full load都幾勁, 好熱 |