[開箱] 森斯(SENSE) M7 耳机放大器

本帖最後由 waltyuen 於 2020-3-21 01:22 編輯

「AD2/3 瀨左繼電器坐喺電腦前面,
嘗試喺淘寶搜尋引擎器裡面輸入'耳放',
自動彈出的 一版耳放S再SET價格在1000以下 」
會見到一埋耳放.  

AD2/3 有一百長文唔講咁多
偉良 的買過跌左
PA3 用緊 TPA6120夾AK 係好有層次感
LAIDYS的 膽  IEM 唔敢用煩出唔街
見到部森斯(SENSE) M7  起初見 行18650  出得街的臺放



描述中ALPS音量专用电位器,WIMA电容,VISHAY晶圆电阻,富士通高见泽高灵敏度继电器,专为电池供电设计的高灵敏度低耗电的耳机保护电路,保护娇贵的耳机.再睇音頻邊用PANASONIC 咁就比錢 收到貨就知錯 成部  beyerdynamic  A20 咁大 .  
T2puhuXe8OXXXXXXXX_!!64991385.jpg
T2DADUXhXXXXXXXXXX_!!64991385.jpg
開聲試 就如 店家所說  
:超低失真,超低噪声,透明 ,圆润,有弹性的音色。属于中性偏暖,色染少,Hi-Fi型
400蚊無衰聲 好寧靜 耳筒係無底噪 IEM 低阻高有小小喇  已經唔錯

91007077_10213299834850340_3730004488975548416_n.jpg 89967932_10213299831090246_1007226777883377664_o.jpg
聽左3日 發覺唔太對路好鬼乾過頭 耐聽感差小小 所以無上來開箱  
OPAMP 就 換晒手上 20幾款 味有改  乾得劑的問題依然 咁手痕換咁SEARCH 有咩電容好換   
Elna silmicII 多REVIEW  講 耐聽多膽味
一換就聽左就3粒鐘
.  最後都要上EPC出 文

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 2# tskso


    PCB  正常
供正常  開關 同有保護做齊  
我就是咁就入左
點知真是唔出得街
比出名大部 mass kobo 404依然有人帶出街
都要比404大

TOP