原來STB預較錄完嘢係會…

係會熄機㗎………

利申:以前用開7+1,依家轉用魔術TV????

會熄機先正常
唔通你想佢唔熄機徒電?

TOP

本帖最後由 solexkey 於 2017-5-16 12:38 編輯

部分機喺假standby,另外嗰D當然喺真standby,錄影完會熄機有乜出奇?

TOP

回覆 1# gra55r00t

可以set架,去menu睇睇

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

會熄機先正常
唔通你想佢唔熄機徒電?
KinChungE 發表於 2017/5/16 10:37


老人家未必識得開返部機。 一定要一開著電視機就有得睇。

係某些老人家心目中,想睇電視就係開著部電視機。其餘什麼機頂盒…之類,講極(寫埋大字報)都係不懂得去開。

TOP

老人家未必識得開返部機。 一定要一開著電視機就有得睇。

係某些老人家心目中,想睇電 ...
C_Law 發表於 2017-5-16 15:53


可以set佢唔好自動關機

TOP