4K播放器一問

請教各ching 邊款4k 播放器比較好?先行謝過!

via HKEPC IR Pro v2.1.0 - iPhone

請教各ching 邊款4k 播放器比較好?先行謝過!

via HKEPC IR Pro v2.1.0 - iPhone
kei139hk 發表於 10-1-2018 03:26



    睇唔睇4K碟?只播檔案?

TOP

請教各ching 邊款4k 播放器比較好?先行謝過!

via HKEPC IR Pro v2.1.0 - iPhone
kei139hk 發表於 2018-1-10 03:26



    呢度通常推介egreat

TOP

回覆 2# kenken33


    請問ching 邊樣好啲!碟定播放器好?唔該曬!

TOP

回覆  kenken33


    請問ching 邊樣好啲!碟定播放器好?唔該曬!
kei139hk 發表於 11-1-2018 03:21



    其實睇你會唔會買/租碟睇,播放器來講如果你要求唔高的話Egreat A5都可以了,對畫質同聲效有啲要求就A11

TOP

唔使 BD ISO menu 既就千其唔好 Egreat 啦, 真係 bug 到暈係度, 連 set resolution 都無喇喇成日要 set 過

TOP

唔使 BD ISO menu 既就千其唔好 Egreat 啦, 真係 bug 到暈係度, 連 set resolution 都無喇喇成日要 set 過 ...
Hippo 發表於 2018-1-11 21:11


我部a10無此問題
有無update最新fw

TOP

keep 住用最新 fw, 問題無解決過
勸如果想買 Egreat 睇路, 尤其 A5 最好做定功課

TOP

回覆 5# kenken33


    唔該曬ching

TOP

唔該曬各位ching

TOP