kei139hk 當前離線
初級會員
kenken33 當前離線
進階會員
請教各ching 邊款4k 播放器比較好?先行謝過! via HKEPC IR Pro v2.1.0 - iPhone kei139hk 發表於 10-1-2018 03:26
TOP
siukat 當前離線
請教各ching 邊款4k 播放器比較好?先行謝過! via HKEPC IR Pro v2.1.0 - iPhone kei139hk 發表於 2018-1-10 03:26
回覆 kenken33 請問ching 邊樣好啲!碟定播放器好?唔該曬! kei139hk 發表於 11-1-2018 03:21
Hippo 當前離線
chungsm 當前離線
想買就去買
Moderator
唔使 BD ISO menu 既就千其唔好 Egreat 啦, 真係 bug 到暈係度, 連 set resolution 都無喇喇成日要 set 過 ... Hippo 發表於 2018-1-11 21:11