M8繁體字型

最近裝左個繁體化的cab,無錯所有界面都繁體左,但裝左的軟件本身係簡體,所以無繁化, 唔知有無得解決這個問題呢, 暫時都係改用回繁體字型, 有無d比較好的繁體字型介紹,我用緊個字體無咁靚但係可以全部show 繁體,連icon都可以

其實改字體黎繁化呢個方法真係唔可行.....

TOP

艾域兄,請問你個繁化同本身M8個隻可出UTF8既繁體有乜分別呢??
同埋想知,如果傳sms,人地睇到既字會唔會同自己M8睇到既唔同樣?

TOP