staymen 當前離線
中級會員
kc2wong 當前離線
進階會員
TOP
aysheep 當前離線
JF8441 當前離線
zxcvbnm77hk 當前離線
原帖由 JF8441 於 2009-5-29 10:08 發表 用Skyfire唔錯, 不過暫時未支援中文輸入
原帖由 zxcvbnm77hk 於 2009-5-29 10:36 AM 發表 skyfire出左1.0版啦
mact 當前離線
loli 退散,御姐無敵
原帖由 staymen 於 2009-5-29 18:21 發表 搞左咁耐,終於用opera mini 睇到網業, 原來個JAVA VM 有選項到set use internet. default 係用GRPS. 今日係到玩,上網睇EPC fourm 都ok 怏. 好鐘意佢個縮放功能,格式又準確. IE bye bye.