手機睇網業

試過用Y5zone WIFI 睇.
HKEPC,係睇唔到forum.加上格式亂.
睇過hotmail,佢好似會似Mobile 方式.
但點解果日係Smartone HSDPA到試hotmail.
佢又同電腦到睇GE網業一樣??
唔通個個 ISP 唔同?
咁邊個係同電腦到睇ge 一樣?

唔關ISP事,係關browser事,有啲website見你係mobile phone的browser就自動跳去mobile版,就算正常版亦都無可能保證睇出嚟的效果會同電腦一樣。
一係你改user agent扮做desktop browser,或者裝幾個不同的browser時效果

TOP

用Opera mobile 9.5咪得囉

TOP

用Skyfire唔錯,
不過暫時未支援中文輸入

TOP

原帖由 JF8441 於 2009-5-29 10:08 發表
用Skyfire唔錯,
不過暫時未支援中文輸入

skyfire出左1.0版啦

TOP

原帖由 zxcvbnm77hk 於 2009-5-29 10:36 AM 發表

skyfire出左1.0版啦

咦~我out左添,
唔該巴打
但係都唔支援中文輸入

[ 本帖最後由 JF8441 於 2009-5-29 17:36 編輯 ]

TOP

回覆 3# 的帖子

搞左咁耐,終於用opera mini 睇到網業,
原來個JAVA VM 有選項到set use internet.
default 係用GRPS.
今日係到玩,上網睇EPC fourm 都ok 怏.
好鐘意佢個縮放功能,格式又準確.
IE bye bye.

TOP

原帖由 staymen 於 2009-5-29 18:21 發表
搞左咁耐,終於用opera mini 睇到網業,
原來個JAVA VM 有選項到set use internet.
default 係用GRPS.
今日係到玩,上網睇EPC fourm 都ok 怏.
好鐘意佢個縮放功能,格式又準確.
IE bye bye.

how to set it ?

TOP

回覆 8# 的帖子

In Java Mobile 功能表
Select The Internet
不過唔知部部機一唔一樣.

TOP