foggie 當前離線
☆★請你食麵丫☆★
進階會員
blkbd5 當前離線
主要係鍾意佢外表多過freed 但十幾年車, 會唔會好多問題? 有冇話邊期波箱特別多問題? ... foggie 發表於 2018-10-4 19:38
TOP
pure_water 當前離線
師兄,雖然我未用過,但朋友有, 你真系諗清楚喎,mobilio 雖然叫7人車,但最後兩個位,真系小小小朋友先 ... blkbd5 發表於 2018-10-4 20:59
mobilio 都應該有番咁上下年紀,都應該唔會有人再引入咁舊款車,已出牌的本土車應該平好多, ps: ... pure_water 發表於 2018-10-4 21:14
artreetree 當前離線
中級會員
powerwhy222 當前離線
www.28car.biz 當前離線
Banned
wct 當前離線