宜家買mobilio會唔會太舊?

主要係鍾意佢外表多過freed
但十幾年車, 會唔會好多問題?
有冇話邊期波箱特別多問題?

主要係鍾意佢外表多過freed
但十幾年車, 會唔會好多問題?
有冇話邊期波箱特別多問題? ...
foggie 發表於 2018-10-4 19:38


師兄,雖然我未用過,但朋友有,
你真系諗清楚喎,mobilio 雖然叫7人車,但最後兩個位,真系小小小朋友先坐到,
而且水貨,要好小心,近幾年,日本特別多水浸車,真系要上架驗

TOP

本帖最後由 pure_water 於 2018-10-4 21:30 編輯
師兄,雖然我未用過,但朋友有,
你真系諗清楚喎,mobilio 雖然叫7人車,但最後兩個位,真系小小小朋友先 ...
blkbd5 發表於 2018-10-4 20:59



    mobilio 都應該有番咁上下年紀,都應該唔會有人再引入咁舊款車,已出牌的本土車應該平好多,

ps: 舊車來說我對crossroad 的外型有興趣好多,而且2000cc vtec +唔洗用CVT ,不過貴咗些.....

TOP

mobilio 都應該有番咁上下年紀,都應該唔會有人再引入咁舊款車,已出牌的本土車應該平好多,

ps:  ...
pure_water 發表於 2018-10-4 21:14


之先,實用啲,想搵架Spike,水貨一樣有,只系貴到呢!

TOP

師兄,雖然我未用過,但朋友有,
你真系諗清楚喎,mobilio 雖然叫7人車,但最後兩個位,真系小小小朋友先 ...
blkbd5 發表於 2018-10-4 20:59

我用過3年, 7個大人冇問題腳唔太長係坐到既, 冇你講咁誇張, 除非全家都170

TOP

香港地方细,用呢D七人車都係短途用.唔係要嚟遊山玩水.我自已楂架 stream,短程坐七個冇乜問題.另外有兄話怕水浸車,郁D都要上架,就算上架都要識睇,有D日本大撞車,駁好返嚟叫你睇係駁頭定駁尾都未必識睇?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

師兄,雖然我未用過,但朋友有,
你真系諗清楚喎,mobilio 雖然叫7人車,但最後兩個位,真系小小小朋友先 ...
blkbd5 發表於 2018-10-4 20:59

照計,311都過咗咁多年,啲水浸車應該已經發曬病,入曬廠出唔番嚟。
呢兩年打風水浸,又冇理由關Mobilio 呢啲舊車事。
所以水浸應該唔算係唔好買嘅理由喎。

TOP