a886 當前離線
特級會員
aldanaa 當前離線
中級會員
TOP
no_on888 當前離線
進階會員
8.2 JB, 暫時無呢個問題 aldanaa 發表於 2015-5-7 12:30
回覆 aldanaa 唔通我裝得多野得濟 a886 發表於 2015-5-7 19:04
依排熱左咁多,有無人覺得部機熱得唔正常? 我情況係普通上網都熱到好似打機full load 果款熱 ... a886 發表於 2015-5-6 20:26
回覆 no_on888 我無咁多app,多數裝相,歌,片 用左7成到空間,64gb ver. ... a886 發表於 2015-5-7 22:17