Xigmatek機箱一問

請問質素如何?算唔算性價比高?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

用過一次,內籠幾好
有留位裝水冷
可惜機頂USB頭好快生锈死晒
機身層環保膠又溶又甩油

TOP