用緊CORSAIR H100,但其中一個風扇轉得好慢,怎辦?

今日行左一陣就自動熄機,好似係因為太熱

開左機蓋發現兩隻風扇其中一隻行得好慢

點算?拆左成個H100帶去代理?

謝謝

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

自己買個把風扇換
不想成個拆去代理的話
acer9999 發表於 2013-12-26 23:12


謝謝你的回覆

我發現我用手推風扇葉,轉得快的很好推,但轉得慢的推了很快停,似乎不是電的問題,試下抹下個風扇葉,好似好少少,但係始終唔得

咁去邊買風扇呢?要去代理買嗎?

TOP

換兩把GT1850上去,包你話正

TOP

換兩把GT1850上去,包你話正
SEED 發表於 2013-12-26 23:38


那裡買?海鮮舫有嗎?

TOP

那裡買?海鮮舫有嗎?
umvue 發表於 2013-12-26 23:44



    依家好多地方都有得賣,新高登果邊平啲

TOP

依家好多地方都有得賣,新高登果邊平啲
SEED 發表於 2013-12-26 23:46


謝謝你的回覆

風扇要兩個都同一款嗎?如果一個STOCK,一個你講的風又會如何?

TOP

謝謝你的回覆

風扇要兩個都同一款嗎?如果一個STOCK,一個你講的風又會如何? ...
umvue 發表於 2013-12-26 23:50



    唔一樣都得嘅,不過兩把換晒做GT1850就最好啦
因為GT1850最啱用嚟打排

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我用緊2把SLIM ,不時都會停轉,我覺得係電壓太低

TOP