[圖片] 香港花展 2013

上星期開始的花卉展
到星期二先得閒請假閒去影
雖然聽好多 ching 講今年o的花唔得
同埋好殘o下
但係基於影了十年花展的情義結
今年還是去影了 :P

最特別係今年天氣好差
在花展中o既幾個鐘
有三份一時間落緊大雨
真係好鬼難忘 ~_~

#1 ... 今年主題花「石斛蘭」 ... 因為我渣, 覺得佢都唔易影 ~ :X


#2 ... 露出


#3 ...


#4 ...


#5 ... 只有室內位的鬱金花先係咁靚 ~ :P


#6 ... 黃色暴雨時段下, 冇人同你爭影 ~ XDDD


#7 ... 殘花


#8 ... 行o左成個圈, 終於都搵到個位冇咁殘 :X


#9 ...


#10 ... 避雨時留影 ~_~


#11 ... 海星形花芯 ~ 好得意


#12 ... 含苞小花


#13 ...


#14 ... 又再次避雨時留影 ... =__=



*** 謝點閱 ***

本帖最後由 lcsthomas 於 2013-3-23 18:40 編輯

老實說, 真係d花當時來看唔多好, 成個場好似得幾種花咁, 可能d花係全場走,
去果到去邊到都見同一樣的花, 比我一種錯覺咁. 今年少雨, 咁都比師兄撞到
大雨, 你真有運咯!

師兄你d相好掂喎, 花唔正, 但比你影到高幾班咁靚.
2, 5, 6, 10, 11 影得好靚正!

TOP

有幾張立體感好好

TOP

請問用咩鏡頭呀 CHING?

TOP

老實說, 真係d花當時來看唔多好, 成個場好似得幾種花咁, 可能d花係全場走,
去果到去邊到都見同一樣的花, 比我一種錯覺咁. 今年少雨, 咁都比師兄撞到
大雨, 你真有運咯!

師兄你d相好掂喎, 花唔正, 但比你影到高幾班咁靚.
2, 5, 6, 10, 11 影得好靚正!
lcsthomas 發表於 2013-3-23 18:38

thx thx

今年o的花好悶咁囉

TOP

有幾張立體感好好
cybersam 發表於 2013-3-24 00:59

thx 支鏡好o車

TOP

請問用咩鏡頭呀 CHING?
amb_cpl 發表於 2013-3-24 02:47

主要係 AF-S 105/2.8 micro + CZ 1.4/50 + 俄仔 cheap 300 反射

TOP

靚相, 特別中意#3, #10

TOP

本帖最後由 waltyuen 於 2013-3-28 01:01 編輯
主要係 AF-S 105/2.8 micro + CZ 1.4/50 + 俄仔 cheap 300 反射
ac520 發表於 2013-3-24 02:52



    N仔  正 

TOP

本帖最後由 新遺失戰艦 於 2013-3-28 01:25 編輯
thx 支鏡好o車
ac520 發表於 2013-3-24 02:51 AM


鏡頭其實唔係幫到好多
主要都係你技術好~

(靚鏡影爛相我都見唔少, 就係無技術既原因)

TOP