ac520 當前離線
進階會員
lcsthomas 當前離線
TOP
cybersam 當前離線
amb_cpl 當前離線
老實說, 真係d花當時來看唔多好, 成個場好似得幾種花咁, 可能d花係全場走, 去果到去邊到都見同一樣的花, 比我一種錯覺咁. 今年少雨, 咁都比師兄撞到 大雨, 你真有運咯! 師兄你d相好掂喎, 花唔正, 但比你影到高幾班咁靚. 2, 5, 6, 10, 11 影得好靚正! lcsthomas 發表於 2013-3-23 18:38
有幾張立體感好好 cybersam 發表於 2013-3-24 00:59
請問用咩鏡頭呀 CHING? amb_cpl 發表於 2013-3-24 02:47
felix0a0 當前離線
中級會員
waltyuen 當前離線
特級會員
主要係 AF-S 105/2.8 micro + CZ 1.4/50 + 俄仔 cheap 300 反射 ac520 發表於 2013-3-24 02:52
新遺失戰艦 當前離線
永遠的Minolta D7D用家
Moderator
thx 支鏡好o車 ac520 發表於 2013-3-24 02:51 AM