[星島日報]美高院指蘋果App售價過高 違反壟斷法...

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

蘋果市佔率好低咋喎,都叫壟斷
咁不如告埋蘋果將D手機吊高黎賣喇

唔用蘋果咪用Android囉,又唔係冇代替品

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

賣得貴都唔得

TOP

回覆 2# wyhui5124

事實上, 市占率低但偏偏賺最多錢甚至賺盡.

TOP

回覆 3# P14

可能由買斷改為月訂,賺得更多.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 7# toylet

當然啦. 我自己曾經用MAC機交功課. 好癲. 因為合格, 我暫時不太需要理會它.

TOP