lowbwah 當前離線
中級會員
hkebsxp 當前離線
TOP
A君 當前離線
最錯係-錯係人地錯,啱係自己啱 ...
Administrator
joejoe 當前離線
x64newcomer 當前離線
原帖由 joejoe 於 2009-3-29 19:03 發表 A sir,有無圖睇下個款呀。thx
elise 當前離線
原帖由 A君 於 2009-3-29 19:39 發表 http://tv.zol.com.cn/124/1247153.html 相信$350已經可以
原帖由 A君 於 2009-3-29 04:53 PM 發表 我有款可內置hdd,可播720p的 支援DTA、VOB、AVI、、RMVB、RM 價錢應該做到$370或以下 老友用過都唔錯,不過1080p就會花畫面
tyranid 當前離線
進階會員
夢俠917 當前離線
初級會員